Vadba z drsenjem

, Rekreacija

Ljubitelji vseh vrst športnih pripomočkov ste se zagotovo ustavili na tej strani in vsaj za hip z zanimanjem pogledali naše fotografije. Odlično. In obljubljamo vam, da si boste po prebranih nekaj vrsticah zaželeli vadbe z drsenjem tudi sami preizkusiti.

Avtorica:

Tina Pustovrh, prof. šp. vzg. (spec. za kondicijski trening)

Trendi v svetu fitnesa gredo v zadnjih nekaj letih v vse smeri. Vse bolj in bolj pa se približujejo osnovnemu principu gibanja človekovega telesa ali bolje – njegovi funkcionalni uporabi v vsakdanjem življenju. Vse več se pri različnih vrstah treninga uporablja teža lastnega telesa kot glavno vadbeno »orodje«. Različni pripomočki, kot so žoge, ravnotežnostne deske in blazine, trakovi, palice in drugo, pa nam pomagajo, da vadba ostaja vedno zanimiva,  raznolika in konec koncev ves čas zares učinkovita.

V zadnjih nekaj letih je s strmim vzponom zrasla popularnost vadbi na drseči podlagi oziroma z drsečimi GLIDING diski  To je vadba, pri kateri se izvajajo že znane vaje, ki pa v resnici na telo delujejo drugače, kot če vajo izvajamo brez drsenja. Razlog je v drugačni poti, ki jo izvede telo, da pride v in iz določenega položaja.

Pripomočki za drsenje

Posebno oblikovane diske zlahka vključite v vse vaje, ki smo jih do zdaj izvajali brez njih, razlika je le, da se v končni položaj zdaj zadrsamo, ne pa stopimo, odrinemo ali odskočimo, kot smo to delali do sedaj. Obstajata dve vrsti diskov:

–  Iz plastike, ki so primerni za mehke površine, kot so trava, mivka ali domači tepih;

– Iz mehkejšega materiala, ki je primeren za vadbo po trših povšinah, kot je na primer domači parket.

Diski omogočajo izvajanje gibov na nežen, elegaten, a kljub temu nadvse učinkovit način. Pri prehajanju v položaj omogočajo, da so mišice celotno pot giba vključene in da je dosežena resnično največja amplitudo giba.

Koristi Gliding™ vadbe

–       Vaš star vadbeni program lahko pripeljete do nove stopnje. Z Gliging™ diski ga otežite in naredite še zanimivejšega.

–       Vadba združuje vse v enem: vaje za oblikovanje, krepitev, vrzdžljivost, ravnotežje in gibljivost.

–       Omogoča doseči večji razpon giba, ki je resnično potreben, da vaja učinkuje na celotno mišico.

–       Nadaljevalne vaje krepijo in daljšajo mišice, kar si v resnici ženske želijo.

–       Odlična pripomoček za popestritev vadbe z osebnim trenerjem ali katerekoli skupinske vadbe in celo športnega treninga.

–       Vadite lahko povsod – doma, zunaj v naravi ali v telovadnici. Diski so odličen vadbeni pripomoček za vadbo na potovanjih, hotelskih sobah oziroma kjerkoli se vam je do sedaj zdelo vaditi nemogoče.

Zakaj drsenje in kako ga uporabljati?

Vadbo z dresnjem lahko uporabljate kot samostojni trening, kot krožni trening ali celo kot skupinsko vadbo. Z različnimi variacijami upora in hitrosti izvedbe lahko vaje izvajamo kot kompleksne ali izolirane za izboljšanje vzdržljivosti, maksimalne in eksplozivne moči, pridobivanju mišične mase in celo v rehabilitacijske namene.

Kako vaje delujejo?

Pri drsenju telesa v in iz položaja se vključujejo mišice, ki pa normalnem gibanju, ko naredimo korak, skočimo ali se le preprosto postavimo, ne delujejo. V našem primeru, pa so prisiljene trup, roke ali noge pritegniti k sebi, ali potisniti stran. Pri vsem tem je velik poudarek na krepitvi stabilizacijskih mišic trupa (trebušne in hrbtne mišice), ki so center našega telesa.

Dodaj odgovor